środa, 22 lipca 2015

Nie bedzie pracy u dostawcy IT.

Celem malej aktualizacji: pracy u dostawcy IT nie bedzie w najblizszym czasie.

Najpierw moj znajomy przez miesiac zwlekal ze spojrzeniem na moje CV i ewentualne modyfikacje. Potem moje CV zostalo tak zmienione, ze wyszlam na eksperta w czyms w czym nie jestem. W koncu papiery zostaly wyslane do managera. Uznalam to za zabawne, gdy dostalam wiadomosc:"Kiedy wyjezdzasz na urlop, bo wlasnie wyslalem Twoje CV?" tuz po przejsciu przez kontrole bezpieczenstwa na lotnisku. Hm.. wlasnie wyjezdzam ... Perfect Timing!

Potem czekalam na odpowiedz. Najpierw bylo: "Managers are confused".  Po dopytaniu sie o co chodzi, okazalo sie, ze nie wiedza do jakiego dzialu/sekcji mnie wyslac i gdzie mnie zatrudnic. Po miesiacu zapytan o status, dowiedzialam sie, ze rekrutacja zostala zawieszona, ale jak odwiesza, to bede pierwsza, ktora zaprosza na rozmowe.

Szczerze mowiac, to nie wierze w te odpowiedz o zawieszeniu rekrtuacji, pewnie okazalo sie, ze nie da sie mnie upchnac na dostepne stanowisko i dostalam wymijajaca odpowiedz. Plakac nie bede z tego powodu, praca ta miala swoje wady i zalety. Przynajmniej nie bede musiala przycinac wydatkow, w zwiazku z nizszymi zarobkami na etacie. Do tego moglam zaczac szukac nastepnego kontraktu, bo juz wiedzialam na czym stoje.

No nic, mam dodatkowy certyfikat VCP6-DT i zrobilam egzamin beta z VCP6-DV (ciagle nie ma wynikow), zawsze cos tam wpadlo do CV i czegos nauczylam sie. Moze przydac sie w przyszlosci.

2 komentarze:

  1. Hejo!

    Pisałem już jakieś komentarze na Twoim blogu więc nie będę się powtarzał, że fajnie się blog czyta i czekam na nowe posty ;)

    Pytanie mam trochę z innej beczki. Otóż chodzi mi o Linkedin i wpływ tego portalu na karierę zawodową. Czy wg Ciebie Linkedin jest pomocny w szukaniu pracy? Sam dostałem już tony ofert ale jakoś ani jedna nie skończyła się podjęciem pracy, więc uczucia mam mieszane.. Poza tym czy uważasz ze zanim rekruter decyduje się do kogoś zadzwonić, a póżniej manager zatrudnić to czy najpierw sprawdzają profil kandydata na Linkedin? Czy jeśli "coś jest nie tak" z profilem, albo o zgroza go nie ma, to szanse na dostanie pracy drastycznie maleją?

    Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrowia ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno Linkedin nie zaszkodzi, przynajmniej wiadomo, ze istniejesz, mozna sprawdzic gdzie pracowales i ewentualnie popytac kogos kto pracuje w tych firmach, czy byles dobry.

      Ja sprawdzam kazdego na Linkedin i ogolnie w internecie, wiec agent czy osoba, ktora robi interview tez pewnie to robi.

      Moj maz nie ma profilu i zyje. W ogole moj maz nie istnieje w internecie, a prace dostaje.

      Usuń