piątek, 18 października 2013

Przedluzenie kontraktu nr. 6 tylko o 4 miesiace.

Co dopiero napisalam,  ze jak mi przedluza kontrakt to bede miala zapewniona prace do maja 2014, a tu niespodzianka. Kontrakt przedluzony tylko do konca marca. Zdziwilo mnie to i rozczarowalo troche.

Zaczynam czuc coraz wieksze rozczarowanie i zmeczenie materialu obecna praca. Jestem wolem roboczym, ktory odwala prace za dwoch, mniej wiecej od sierpnia i okazyjnie za trzech, ale jak przychodzi do przyznawania dni wolnych, to jestem ostatnia. Dwaj wspolpracownicy sa etatowcami i maja po 30 dni urlopu. Wychodzi wiec na to, ze jak nie sa na zwolnieniach lub szkoleniach, to musza jeszcze zuzywac swoje urlopy. A jak ja chcialam pojedyncze dni wolne, to dostalam w odpowiedzi, ze jestesmy teraz bardzo zajeci i mamy malo zasobow i czy nie moge wziac dni wolnych pozniej.  Musialam stoczyc prawdziwa batalie o jeden dzien wolnego w przyszlym tygodniu.

Dzien wolny ma sie przyczynic do ewentualnego kontynuowania kariery w innym miejscu ;-) Co z tego wyjdzie zobaczymy. Na razie siedze i poglebiam wiedze z vCloud.  Jak nie wyjdzie to trudno, zarobie co sie da w obecnym miejscu i wezme sobie wolne w przyszlym roku. W tym tygodniu tylko 5h nadgodzin ...




4 komentarze:

  1. Nie ma tego zlego, co by na dobre nie wyszlo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na 4 miesiące to i tak dobrze. U mnie ostatnio przedłużają po 1-2 miesiące :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż - pracować trzeba, żeby zarobić;-) hmm... mówisz tylko 5 nadgodzin w tygodniu czyli średnio wychodzi 40 miesięcznie... jakby to powiedzieć - w swojej przeszłości robiłam ok 20 nadgodzin tygodniowo i przeżyłam (umowa na cały etat, brak wolnego w sumie przez rok - czasy studenckie, pn-pt praca, so-nd nauka), więc nie ma co narzekać, ale oczywiście warto szukać czegoś co spełni wszystkie nasze oczekiwania;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, ze mozna przezyc robiac po 20h tygodniowo, wiem bo robilam ostatnio. Ale nie sama praca czlowiek zyje. W najblizszych tygodniach minimalizuje liczbe nadgodzin, a potem miejmy nadzieje zeruje.

      Usuń