środa, 20 marca 2013

Szukanie pracy / przedluzenie kontraktu.

Wystawilam CV na stronach z ofertami juz z miesiac temu i musze przyznac, ze w tym czasie mialam bardzo niewiele telefonow. Nie wiem co jest przyczyna braku zainteresowania moim CV. Widze  kilka opcji:
-CV popsulo mi sie przez ostatni wpis (public sector)
-4 tygodnie okresu wypowiedzenia
-Jobserve zmienil system umieszczania CV, wprowadzil profile i CV nie jest wyszukiwane
-rynek pracy jest martwy.

Jutro ma byc zalatwiona sprawa przedluzenia mojego kontraktu i mam sie dowiedziec jaka nowa stawke otrzymam. Stawke, ktora chcialam, moge wlozyc miedzy bajki, co zreszta podejrzewalam od poczatku. Przez 2 miesiace, od spotkania z architektem, nic sie nie wydarzylo w pracy. Umieram technologicznie i psychicznie od braku dzialania.

Mam czas do jutra na podjecie decyzji czy chce zostac czy nie. Jesli rynek pracy jest martwy, a ja nie przedluze kontraktu, to moge potem utknac w domu. Zostalo mi 3 tygodnie i 2 dni do konca kontraktu.

4 komentarze:

  1. Może warto zasięgnąć opinii innych osób na kontraktach, jak to u nich wygląda? Jeśli u nich też kiepski ruch, to pewnie jest jak w Polsce, gdzie rynek pracy zamarł dla większości branży.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażenie, że jednak rynek jest martwy. Od dobrych 2 miesięcy nic się nie dzieje ciekawego.

    Jobserve oczywiście też zawinił - ja mam tam gołe konto, bez CV, tylko po to żeby zapamiętać filtry do wyszukiwania - a aplikuję z innej przeglądarki i z ręcznie poprawianym CV.

    Gdziekolwiek jesteś - zostań, bo pewnie może tylko być gorzej. Jak masz za dużo czasu - zrób sobie lab i się baw/ucz ;-)

    Public sector czasem pomaga, zwłaszcza do tych wszystkich około-rządowych firemek typu Atos, LGA, NHS i coucile. Dobrze też mieć security vetting...

    Może po 6 kwietnia się coś ruszy. Przecież w tym kraju nie planują aż tak bardzo do przodu ;-) Obudzą się 5 kwietnia, że mają budżet na projekt i już w piątek będziesz musiała jechać na interview... Powodzenia, anyway!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracowalam w przeszlosci dla council przez firme outsourcingowa i ta praca byla ok. Pracowalam tez dla agencji rzadowej, ktora byla bardzo dobrze zarzadzana i miala dobre IT. Ale to co dzieje sie w obecnym miejscu pracy, to jest tragedia technologiczna. Wszystko stoi w miejscu. Obawiam sie jednak, ze ta organizacja nie wyglada dobrze w CV. Tzn, jak ktos chce pracowac w kolejnych "oddzialach", to tak, ale ja nie chce. Za duzo polityki, za malo dzialania.

    Zobaczymy o jakich pieniadzach bedzie jutro mowa. Jak podwyzka to smiech na sali, to pozostanie po mnie tylko echo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Praca freelancera to ciągła niepewność zatrudnienia, poszukiwanie pracy i wysyłanie CV. U mnie od początku roku był zastój i ruszyło się od minionego tygodnia. Teraz widzę, że przez najbliższe kilka tygodni muszę zrezygnować z weekendów.

    OdpowiedzUsuń