środa, 7 grudnia 2011

3 miesiace do konca kontraktu.

Dowiedzialam sie od kolegow z zespolu, ze podobno nasz kontrakt nie bedzie przedluzony. To sa na razie gdybania, ale pewnie sie potwierdza. Czekalam na te informacje, bo mam pewne plany podroznicze, ktore chce wzdrozyc w zycie w przyszlym roku.

Wychodzi na to, ze przede mna dokladnie 3 miesiace dobrze platnej pracy, a potem "hulaj dusza, piekla nie ma". Planuje zrobic sobie 4-6 tygodniowa przerwe na podroze i dopiero potem bede szukac nowego zlecenia.

W miedzyczasie przejrze ogloszenia o prace i zobacze na co jest najwiekszy popyt i doksztalce sie w tym kierunku i ewentualnie pomysle o jakis certyfikatach.

Moja druga polowa mysli o wejsciu na rynek kontraktow i wlasnie podnosi swoje kwalifikacje i poszerza wiedze. Musimy tylko dobrze zgrac czasowo przejscie meza ze stalej pracy na zlecenia, zeby nie wyszlo tak, ze oboje bedziemy w tym samym czasie na zielonej trawce.

Grudzien to czas Christmas Parties. Najpierw wybieram sie na spotkanie z innymi kontraktorami, to w ramach poszerzania kregu znajomosci i zdobywania kontaktow. Tuz przed swietami kolejne Party, tym razem z kolegami z pracy. Staram sie nawiazac jak najwiecej znajomosci, by pomoc sobie w przyszlosci przy szukaniu zlecen.

4 komentarze:

  1. Fajnie że nie martwi Cię to, że kontrakt nie zostanie przedłużony. Ja generalnie nie lubię długich przerw pomiędzy i już zawczasu szukam.

    Na szczęście mój kontrakt został przedłużony do końca maja przyszłego roku. Ciepła i wygodna posada więc nie mam powodów do narzekań.

    Tylko niestety najprawdopodobniej czeka nas obniżka -10%. Nastały ciężkie czasy dla sektoru bankowego ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie moge doczekac sie konca kontraktu. Jest ok, ale potrzebuje juz przerwy i czasu na podroze. Nie mam nic przeciwko, by wrocic tam w przyszlosci na kolejny kontrakt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czesc, przypadkiem znow trafilem na ten blog. Dzieki za inspiracje, takze zabieram sie za Microsoft'y i zobaczymy co z tego wyjdzie. Dosc juz mam tego PL-etatu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Walcz :-) Ja walcze dzielnie i zdobywam nowa wiedze kazdego dnia.

    OdpowiedzUsuń