czwartek, 30 grudnia 2010

Podsumowanie 2010 roku na polu zawodowym.

W tym roku nastapilo troche zmian w mojej karierze, chociaz glowne decyzje zapadly w 2009 roku.

Podsumowanie:
  1. Zrezygowalam z pracy na etacie.
  2. Lacznie pracowalam 9 miesiecy w tym roku: 2 tygodnie koncowka etatu, 9 miesiecy kontrakt minus 2 tygodnie urlopu w srodku kontraktu. Pozostaly okres to szukanie pracy i celowe dni wolne / urlopy.
  3. Zarobilam 8% wiecej w ciagu 9 miesiecy, w porownaniu do 12 miesiecy pracy na etacie w 2009 roku.
  4. Oszczedzilam pieniadze i czas dzieki lokalizacji zlecenia - 7 minut od domu.
  5. Cofnelam sie w rozwoju technologicznym i sporo zapomnialam. Musze teraz popracowac nad przypomnieniem sobie wielu informacji.
  6. Mialam duzo czasu na zajecie sie swoimi inwestycjami.
  7. Prowadzilam zupelnie bezstresowe zycie (nie, zebym kiedykolwiek zyla w stresie ;-) )
Pozostaje zyczyc sobie, zeby kolejny rok byl jeszcze lepszy, zlecenia lepiej platne i interesujace.

1 komentarz:

  1. U mnie podobnie jeśli chodzi o 5 i 7. Ale właściwie 7 to mam zawsze ;)Trochę też i 6 - z tymże ja zacząłem w tym roku bawić się w inwestowanie. 4- jak zacząłem kontrakt w sierpniu to dojeżdżam do Cambridge a nie do Londynu - oszczędzam na bilecie i 2h dziennie.

    OdpowiedzUsuń