poniedziałek, 7 czerwca 2010

Upomnienie z HMRC.

Co by mnie troche rozerwac, HMRC przyslalo mi list, ze nie zaplacilam skladki NI i podatku za okres od 6 kwietnia do 5 maja. Dalej jest, ze mam zaplacic natychmiast zaleglosci, jesli chce uniknac procesu komorniczego. Pisza tez o tym, ze jesli stawka jest zerowa to mam wysylac im kwitki wplat z informacja NIL.

Problem jest taki, ze ja nie powinnam placic skladek co miesiac tylko co 3 miesiace w okreslonych terminach. Dostalam od urzedu nawet te rzeczone kwitki wplat z numerem konta i datami platnosci. Nastepny termin wypada w lipcu, podatek i NI za drugi kwartal.

Wyglada na to, ze cos im sie pomylilo w HMRC, chyba ze o czyms nie wiem. Przeskanowalam list i wyslalam do ksiegowych. W koncu oni powinni wiedziec co i jak i dlaczego mi przyslano taki list.

Ksiegowi odpisali mi, ze urzad zaklada z automatu, ze bede placic co miesiac i stad przypomnienie, gdy nie otrzymali mojej wplaty. Ksiegowi poinformowali HMRC o tym, ze place co 3 miesiace i HMRC ma niby wprowadzic zmiane w swoim systemie. Ale jak dostane nastepne upomnienie za miesiac to mam znowu napisac do ksiegowych. Czyli biurokracja jak w kazdym kraju ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz