sobota, 8 maja 2010

Przedluzenie umowy podpisane.

Musialam przypomniec sie agentowi i scignac go o moje przedluzenie umowy. Po dwoch dniach i ponownym przypomnieniu, oddzwonil do mnie, ze znalezli moje przedluzenie umowy i wysle mi je poczta. Dzisiaj przyszlo, podpisalam umowe i musze ja odeslac. Nawet zalaczyli przedplacona koperte zwrotna, milo z ich strony.

Nauka do egzaminow idzie tak sobie, ale od dzisiaj narzucam szybsze tempo. Musze chyba zastosowac system nauki z 2004r, gdy wkuwalam do MCSE 2003. Jedna lekcja z ksiazki, nagroda, jedna lekcja z ksiazki, nagroda ... Nagroda to obejrzenie jednego odcinka filmu lub poczytanie czegos. Zostal mi tydzien na przerobienie materialu z ksiazki, a potem tydzien na powtarzanie do egzaminu. Egzamin chce zdac dzien przed urlopem, na ktory jade w ostatnim tygodniu maja. Akurat bede miala miesiac na zdanie kolejnego egzaminu przed koncem promocji Microsoftu - Second Shot. Jeszcze nigdy nie musialam korzystac z drugiej szansy, ale zawsze lepiej jest miec te opcje, niz nie miec. Obecna promocja konczy sie 30 czerwca i do tego czasu trzeba zdac pierwszy egzamin i ewentualna poprawke.

Koszty egzaminow wlicze do kosztow firmy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz