wtorek, 13 kwietnia 2010

Self Assessment i HMRC.

Urzad Skarbowy (HMRC) przyslal mi pisemko, ze bede musiala rozliczyc sie z podatku jako dyrektor i zeby zarejestrowac sie na ich stronie do tego celu. Wszystko byloby fajnie, gdyby nie fakt, ze ciagle pisza do mnie na adres, pod ktorym nie mieszkam od stycznia 2009 i ktory nie mial nigdy nic wspolnego z moja spolka limited.

Pisalam juz miesiac temu o tym we wpisie "4 tydzien kontraktu". Dzwonilam wtedy do HMRC powiedziec, zeby zmienili adres i przestali mi przyslac korespondencje pod adres, pod ktorym nie mieszkam. Jak widac zapewnienia pani "Indianki", ze zmienia moj adres byly bezwartosciowe. Wczoraj probowalam dodzwonic sie ponownie do HMRC, ale po 15 minutach poddalam sie i napisalam do nich list. Przekierowanie poczty ze starego adresu mam do lutego 2011, wiec mam nadzieje, ze do tego czasu urzad laskawie zmieni moj adres.

Pamietam, ze wypelnialam taki formularz, gdzie deklarowalam, ze bede rozliczac sie z podatku indywidualnie, bo bede dyrektorem spolki i byl tam moj aktualny adres, bo nie mialam powodu, by wpisywac stary adres. Jak to jest, ze zaznaczyli sobie, ze jestem dyrektorem, ale adres poszedl juz w kosmos?

Teraz musze czekac na PIN, ktory ma przyjsc poczta i bede mogla zalogowac sie do internetowego rozliczenia podatkowego. Mam nadzieje, ze list nie zginie i zostanie prawidlowo przekierowany. Byli wlasciciele zajmowanego przeze mnie mieszkania tez maja przekierowanie, a ja dostaje ich poczte do dzisiaj, wiec nie wiem ile moich listow idzie pod stary adres zamiast do mnie.

Mam zamiar rozliczyc sie z podatku od razu jak dostane PIN, bo mam rachunek za CGT do zaplacenia. Mozna zaplacic podatek w ratach, wiec rozloze sobie to na pare miesiecy, zeby nie obciazac budzetu.

2 komentarze:

  1. A ja mam to szczęście że za mnie wszystko załatwi księgowy. W końcu za coś mu płacę.

    OdpowiedzUsuń