czwartek, 8 kwietnia 2010

Przedluzenie kontraktu.

Dowiedzialam sie dzisiaj, ze moj kontrakt zostanie przedluzony na kolejne 3 miesiace, czyli do polowy sierpnia. W maju planuje tygodniowy urlop oraz w lipcu pare dni wolnego. Poza tym nie planuje innych nieobecnosci i mam zamiar wycisnac maks z mozliwosci zarobkowych.

Po 6 miesiacach mam zamiar zakonczyc ten kontrakt nawet, gdyby chcieli go przedluzyc. Nie chce wypasc z obiegu i zapomniec wszystkiego, a nic nie robienie nie pomaga. Nawet samodzielne czytanie i nauka nowych rzeczy nie uratuje mnie. Poza tym w przypadku, gdyby znowu przedluzyli umowe na 3 miesiace to wyladowalabym bez pracy w polowie listopada i trudno byloby cos wtedy znalezc. Wrzesien daje wieksze mozliwosci znalezienia czegos na pol roku, byle do wiosny ;)

Moge teraz zrobic orientacyjny budzet firmy do polowy sierpnia i zobaczyc ile lacznie do tego czasu zarobie i na co moge sobie pozwolic.

2 komentarze:

  1. Przypadkowo trafiłem na twój blog i szybko mnie wciągnął, przypomniał mi moje własne poszukiwania przy szukaniu kolejnej pracy i zastanawianiu się nad kontraktami.

    Dobrze się Ciebie czyta, a przy okazji wiele mi rozjaśniło się w kwestiach obsługi własnej Ltd w UK.

    Pozdrawiam i czekam na jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz to nie bedzie za bardzo o czym pisac, no moze troche o papierach napisze, bo ksiegowi zasypali mnie korespondencja.

    OdpowiedzUsuń