czwartek, 4 lutego 2010

Pierwsze interview umowione.

Wyslalam w poniedzialek CV na oferte firmy z mojej okolicy (dokladnie 10 minut na piechote ode mnie) i wlasnie dostalam potwierdzenie interview. Szkoda, ze najpierw telefoniczne, wziawszy pod uwage, ze firma jest tak blisko. Wydaje mi sie, ze twarza w twarz zyskalabym wiecej niz przez telefon. Zawsze moze trafic sie jakis gosc, ktory bedzie mowil niewyraznie, z dziwacznym akcentem itp.

No nic, zobaczymy jak bedzie. Mam pare dni na przygotowanie. W miedzyczasie dalej wysylam CV. Chociaz nie powiem, zeby bylo duzo tych ogloszen. Jak uda mi sie aplikowac na jedna oferte dziennie to jest juz niezle. Czasami nie ma nic ciekawego.

Tabelka z poprzedniego posta bardzo przydaje sie. Zerkam do niej za kazdym razem jak chce sprawdzic ile wyjdzie netto z danej stawki. Przejrzalam dzisiaj po raz kolejny strony na temat spolek limited i firm umbrella i chyba zdecyduje sie na spolke limited.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz